Känslor

Som sagt innan så har detta blivit en blogg som jag skriver av mig på när jag behöver och just nu är ett sånt tillfälle.
Vet dock knappt vad jag ska skriva men jag babblar väl på lite. Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er!
Jag har det väl sådär just nu, eller ganska kass faktiskt.. Fick reda på en sak igår som gjorde mig så Arg och ledsen så jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen.. Tårar och dålig sömn ledde till värsta huvudvärken idag och hjärtat har krossats i tusen bitar.
Jag trodde det var slut med sånt nu, jag är snart 21 liksom.
Tycker det mesta gått hyfsat uppåt i mitt liv nu men nu var det väl dags att göra en resa ner till botten igen..
Men jag klarar mig alltid, det har jag lärt mig att hur dåligt och kass man än mår så kan det bara bli bättre. Och det kommer det att bli, vilken väg jag än väljer så kommer det bli bra, för det löser sig alltid! Och jag reser mig alltid! För jag är stark och jag tror på mig själv och ingen ska få trycka ner mig så långt, för det är jag inte värd!
Jag önskar bara att ni någon gång ska öppna ögonen och inse vad ni verkligen håller på med och vilka konsekvenser det kan ge i framtiden. Flickvänner, familj, jobb. Det kan förstöra det mesta.. Men är det värt det så go for it! Men jag hoppas innerligt att det finns viktigare saker i era liv. Skulle bara vilja sätta dit er hela bunten! In på något hem som gör att ni kan lära er att livet inte är så dumt som ni tror, att man faktiskt kan ändra sig och börja tro på sig själv. Sluta såra sina nära och kära, för det är det ni håller på med i smyg. Tänker bara på er själva. Det finns faktiskt folk som tycker om er för de ni är. Tro mig, man måste bara ge dom en chans.

You can hate but never break me
This is what I'm made of.

Nu ska jag inte skriva mer idag.
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0