Ja men tjena!

Har varit och tränat bodypump nu på morgonkvisten, himla underbart och jag höjde vikterna lite till! Bästa gång ska jag ta ännu mera! Kommer säkert ha underbar träningsvärk imorgon :) då känner man ju att man gjort något, älskar det! Tänkte att jag kanske skulle köra lite på crosstrainern imorgon om jag orkar och kan! Sen kommer Alex hit och på tisdag drar vi till Malmö! Underbart :)
Igår var jag hos faster med familjen -Hanna. Vi åt älggryta och hade sjukt roligt som vanligt! Drack ett halvt glas rödvin!! Det du Jessie ;) det går framåt!

Nu ska jag strax äta igen, det blir söndagsstek, sååååå gott!!
Innan åt jag frukt med kesella :)
Äta bör man annars dör man ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jess

Ett halvt glas?! Bravo! ;)

2013-01-23 @ 09:22:42
URL: http://jessicablomen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0