PÖS

Unknown.
 
Kan det bli höst så jag får tatuera mig?!
 
Det har varit fullt upp i mitt liv på sistone, därför jag inte uppdaterat på ett tag. Först var jag ju en vecka på Rhodos. Det var härligt, dock levererade inte bargatan alls. Så sjukt mycket bättre förra året, detta året var det bara massa fjortisfasoner usch. Big Brother var iallafall nice, som alltid. Lite färg har man fått också vilket känns underbart! Trött på att vara blek som ett lik och i detta landet verkar det inte bli någon sommar alls. Tack gode gud at jag flyger iväg om 2 veckor igen! ♥
 
Kom ju hem i söndags och åkte igen i måndags. Till min älskade pojkvän ♥ Så jag har spenderat dessa dagar på västkusten med skratt, pussar, sol, mys, jordgubbar, vin, båtar och kärlek. Låter ganska okej va?
Nu ses vi nog inte på ca 6 veckor tyvärr.. Vissa jobbar och vissa längtar ihjäl sig.
 
Får se vad jag hittar på nu, gick en runda på morgonen och blir nog en till när mamma slutar idag.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0