Kan inte fatta att jag flyttar lite smått på söndag!

Japp!
Jag ska bli sambo för ett litet tag, inget nytt. Vi har bott ihop innan han och jag men det ska bli så härligt att få göra det igen!
Sen vet jag inte hur länge det blir, men jag hoppas på det bästa!
Skriver nog mer imorgon.. Har lite att göra då nämligen som att skriva listor, recept, kolla grejs, packa, hämta cykeln mm.. För sen på lördag ska jag till Elfsborg och kolla fotboll, skoj!! Nej som sagt, sova och full rulle imon!

Puss!
(då kommer jag få pannkakor till frukost igen tihihi :))


Kommentarer
Postat av: Frida

Ne, ska du med på hif-elfsborg på lördag? :)

2012-08-17 @ 01:24:42
URL: http://friidaps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0