ilska



Åh vad jag hatar folk som ger mig falska förhoppningar! Det finns faan inget värre. Ena dagen så är allt helt underbart och andra dagen så ändrar sig allt och allt går åt helvete.
Jag trodde jag skulle få den mest perfekta sommaren i hela mitt liv, igår trodde jag det. Nu sket ju allt sig, som vanligt! Men det är ju ganska nice att gå här hemma helt själv och dra. Jävligt nice!! Åh vad förbannad jag är. Ledsen är jag med. Men mest förbannad för jag vet att det går att fixa bara man har en viss vilja. Synd bara att inte alla personer verkar ha sån vilja som jag. Och inte vilja det jag vill, inte känna så som jag. Jag lägger ner, jag orkar inte mer.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin T

vad har hänt?:( svara på sms?

2012-04-17 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0