19 september 2011

Hejsan bloggis..

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag var sängliggandes hela kvällen efter fotbollen. Det var längesedan jag hade såhär ont i halsen, feber och skit. USCH! Om det hade kommit på onsdag hade jag inte brytt mig men imorgon måste jag kunna prata och må bra så hoppashoppas det är bättre imorgon. Blir väl att knapra tabletter I guess. Hatar det, men vad gör man inte?

Klockan 13.00 åker iallafall jag mamma och mormor 40 mil uppåt i landet. Tänker inte säga vad vi ska göra men om jag hade varit frisk hade jag sett fram emot det jättemycket! Nu känns det ganska jobbigt. Men det är bara att bita ihop!

Kommer hem imorgon igen eller på natten tills onsdag, så förvänta er inga inlägg förrens på onsdag! Om jag inte mobilbloggar förstås men då får ni inga bilder vilket är tråkigt.

Puss!



Såhär såg jag ut för ett antal helger sedan.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

2011-09-20 @ 12:37:30
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0