10 september 2011

Tjenare!

Sämst på att blogga för tillfället jappjapp. Frida och Becca var ju här igår iallafall och det var supermys! Vi satt i källaren och tände massa ljus och kollade på "water for elephants" tror jag den hette. Romantiskt ju ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, tog en välförtjänt sovmorgon på morgonen och sen gick jag 8 km med mamms.

Har mått illa enda sen jag vaknade idag, har inte haft någon matlust heller för den delen.. Skitjobbigt jag som älskar mat i vanliga fall.

Tänkte träffat en viss person idag men det verkar ju inte bli så. Istället får jag sitta hemma och glo på film tror jag.

Arsenal vann iallafall idag med 1-0!! KANONAS! Snart är det bara 1 månad kvar tills jag sticker. Längtar som fan, behöver komma bort lite känner jag..

Skiter snart i allt. 
 


Snygg jacka right?? Ny favvo tror jag. Rensade ju även garderoben idag för sjutton! Där ser man ;)

Ha en trevlig lördagskväll, det ska jag försöka ha..

I am lost.

Kommentarer
Postat av: MOLLIE

snygg du är!!

svar: tack snälla du!

2011-09-11 @ 12:19:46
URL: http://mollieabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0