3 mars 2011

Hej folket!

Sitter nu i min säng men ska strax plugga lite PA tänkte jag! Senare idag blir det Body Toning med Fia :) Skoj!
Denna dagen har varit helt okej faktiskt. På biologin gjorde vi massa tester och så och nu har jag varit hos mormor och kollat puls, blodtryck med mer. Borde dra ned på sockret känner jag! Inget sött alltså, haha HUR ska detta gå?! Menmen det går säkert bra. Imorgon ska vi springa på idrotten så det blir en cill sista timme eftersom jag inte har några större problem med det. Bara för det får jag väl håll imorgon ;)

Ne nu måste jag plugga. VILL TILL LONDON!! Arsenal vann igår med woho ;) Bäst eller vad? Precis ;)



Tittut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0