Ses om en vecka!



Mobilbild.. Men såhär ser jag ut just nu! Och såhär såg jag ut när jag jagade min pilatesboll runt halva kvarteret! Hallå, mamma la den på trappan och nu lever den sitt egna liv! Borta! Den har rullat iväg.. Min boll ;( Uschusch!

Har iallafall packat klart nu, väskan går knappt att stänga men fy så tagg jag är nu!! Vill bara vara nere, dricka drinkar,  steka i solen, göra köttbullen i poolen, spela 7:an och dansa röven av mig! Åh vad roligt vi ska ha tjejor! Jag, Jessie och Timis i ett rum, KAN DET BLI BÄTTRE :D ? Klockan 02.30 rullar bilen upp mot landvetter.

Ska försöka ta och nana lite nu, men ni får ha det underbart alla underbara läsare så hörs vi om en vecka!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0