4 juli 2011



Detta goda lagade jag i stugan i helgen, mumma! Jag kan om jag vill ;)


Guudmåårgåån!

Funderar starkt på att införskaffa mig ett stativ till min kamera! Så slipper man bygga massa tillfälliga stativ hela tiden tex av böcker och bokhyllor.. Blir inte så lätt om man ska fota ute dock, därför ni inte får utebilder på mig, tycker det är så fjanigt att fråga syrran eller någon om de kan ta kort. Njaa, kan nog unna mig detta kanske.

Idag händer det inte mycket alltså! Hemma och ledig, ganska härligt faktiskt :) Ska kanske göra något med tjejerna senare! Men det får ståoklart änsålänge.

Puss!

Kommentarer
Postat av: felicia

hej !

Va med i veckans blogg !

Ha en bra dag :D

P.s jätte fin blogg tjejen <3

2011-07-05 @ 16:18:17
URL: http://felliskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0