24 april 2011

Godmorgon!

Fick en underbar start av ett meddelande på fb som såg ut ungefär såhär:
"hahahahahahah asså jag döör, är det där verkligen din näsa? den måste va omgjord va? Ser ju ut som en jävla potatis helt ärligt! hahahah, shiiieeet vad ful du är asso, tror du verkligen en kille skulle vilja ha dig?"

Vacker start, alltså jag orkar bara inte med dessa fjortisfasoner.. USCH! Ne nu drar jag mig mot stugan, lär ju säkert ha vackra meddelanden på fb imorgon då jag loggar in. Har nämligen inget internet där.

Ha en fortsatt bra helg!
Puss!

Alltså försöker leta efter en bild att ladda upp men det går ju inte för min näsa är ju överallt :O HJÄÄÄLLPP!



Titta här har vi ju en vacker. Synd bara att näsan täcker hela bilden och att jag är ful som stryk. Men DET får ni ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0