17 april 2011

Tjenaretjenare!

Hade en riktig mardröm idag och vaknade upp kallsvettig. Inte särskilt trevligt, men lyckades trots allt somna om och sov till 10.00. Nu har det ju faktiskt spruckit upp lite, det var moln när jag vaknade. Tror jag ska sätta mig ute lite och slappa med en kopp te och höra vrålen från ljuseveka. IFK spelar första hemma idag och jag önskar de ett stort lycka till! Hoppas på vinst grabbar. Ska inte titta eftersom jag inte kände för det av olika orsaker och att Arsenal möter Liverpool klockan 17.00. Sitter nog hellre framför tven då och kollar riktig fotboll ;)

Har egentligen ingen lust att sitta här, idag är en sådan dag då man inte riktigt vet vad man vill göra liksom. Men jag gör det för att jag inte har något bättre för mig.

Imorgon bär det ju av till Jönköping. Jag kör. Ska bli riktigt trevligt och hoppas verkligen att jag hittar haha.. Man vet aldrig med mig liksom. Ska sätta den bästa kartläsaren fram ;)

Nu ska jag dra ut!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0