14 april 2011

Hejsan bloggisar!

Hoppas nu att det gick bra på nationella för alla 3:or :) För mig gick det väl sådär, att skriva uppsatser är inte min grej alls.. Läsa gillar jag ju däremot! För er som vill veta så skrev jag om sociala media.

Gick precis en sväng till H&M för att kolla den nya kolletionen, men det fanns inget jag var sådär jättesugen på att ha. Klänningarna som jag såg på internet fanns liksom inte. Väldigt tråkigt men så är det! Ska försöka hitta de på måndag!

Ikväll ska tjockisen (jag) röra på mig! det var ett tag sedan nu. Igår haha. Ne men ska bli riktigt skönt. Imorgon ska jag springa en runda så det är ju underbart! Har känt av en liten förkyldning nu ett tag så har tagit det lite lugnt, har även haft mycket annat att tänka på.

Nu vet i fan vad jag ska hitta på.. Känner inte för att sätta mig och plugga nu igen, skulle vara skönt med en ledig dag liksom. Men vad gör man då? Slappar antar jag haha.. Sitta här och kolla bloggar typ.

I told you boy I want my heart back if you leave me
I say you can keep it if you want to stay



Mumma! Hade med mig detta till nationella idag.

Kommentarer
Postat av: Jessie

JORDGUBBAR!! :oooooooooo

2011-04-14 @ 19:44:48
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0