1 dag kvar!

Jag skulle sätta mig och kolla på halv 8 hos mig som jag ALLTID gör, vet ni? Det var inte :( Jag blev fan ledsen :( Hatar postkodsmiljonären!!

Iallafall idag när jag och Johan kom hem så hade båda sjuk överskottsenergi! Så vi sprang runt i huset och retades haha. Tills han skulle lyfta upp mig..... Jag hatar det till att börja med! Iallafall så tog han tag runt min midja och lyfte mig, men det fanns en stenhård lampa i taket som jag slog huvudet i så jag böjde mig framåt. Han började vackla till och tog några steg bakåt, då trodde jag vi skulle ramla så jag sprattlade till och sparkade han men knät i käken typ. Tillsist backade han ännu mer och ag slog huvudet i väggen! LYCKAT! Haha så mitt knä är svullet och jag vill inte ens tänka på hur hans käke ser ut haha :)

var inne och läste på http://nvnollattab.blogg.se nu (klassens blogg) och hittade en kul grej Josef hade skrivit haha, gå in får ni se själva ;) Har inte skrivit något än men vet inte var vi har för lösenord haha..

Nu ska jag äta paj och ta vara på min sista kväll som 17 åring :)

Pussar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0