111110

Heeeej bloggen!

Jag är verkligen trött, har varit det hela veckan och det är hemskt! Ändå gick jag och la mig vid typ 10 igår och somnade direkt! Jaja, det är väl så det är antar jag och jag får stå ut med det..

Idag bjöd iallafall Jörgen (kemi läraren) mig, Fia och Mickan på fika :D GOTT! Han är rätt snäll han ;)
Igår träffade jag min David :D Myyssss!! Jag älskar min lilla biff hihi ;)♥

Imorgon ska jag till götet på utbildningsmässa, ska bli trevligt måste jag säga! Kanske får någon idé om vad man ska göra efter studenten.. Eller inte? Kul blir det iallafall och jag blir borta hela dagen typ!

Nu ska jag plugga för det behövs verkligen, måsta göra svenska och tyska.. BLÄ på det men så är livet när man går den värsta linjen som finns men har man valt den så har man!

Kramar till er som bryr er ♥




Notera mina vackra horn i pannan haha ;) Underbar mobilkamera har jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0