Alltså måste bara säga att David är den bästa vännen man kan ha. Smsade han innan och sa att jag mådde skit, så tar han nästa buss som går bara för att finnas för mig. Det kan man kalla äkta vänskap det. Det är inte många som skulle göra något sånt för mig det kan jag lova. Men det finns vissa änglar här på jorden och du är en av dom ♥ Vet inte ifall du läser detta men vill bara säga att du är helt underbar. Har aldrig mött en kille som är så omtänksam som du är. Du betyder så oerhört mycket för mig så du anar inte. Tänk vilken tur jag har haft som fått träffa en sån underbar person som du ♥
Vill bara säga att jag älskar dig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta ♥

Nu ska jag sova, ska till Johan imon. Han skulle visst överraska mig och jag kommer nog överraska han med skulle jag tro.. Hoppas verkligen jag får träffa Ida imon, jag saknar dig som bara den!!

Godnatt med er, vissa betyder jättemycket för mig och ni andra betyder inte ett skit. Förstår inte hur människor tänker ibland, skäms allvarligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0