090904

Hejsan bloggiiss :D

Gud vad alla håller på och pratar om svininfluensan -.- Det är så fu**ing störande ! Ingen mer än jag som tycker det ? Eller ni kanske är rädda som alla andra. Jag tycker bara det är jobbigt iaf -.- var man än har gått idag så har det varit svininfluensa, Svininfluensa, SVININFLUENSA ! Blir man smittad så blir man liksom, fatta ? Orka tro att lite handsprit ska hjälpa, allvarligt ? Ne, det är knäppt.

Annars har dagen varit rätt bra tycker jag (: Idrotterna va roliga, iallafall motionen :D "Vi ska kö run" Hahahaha vilken HÄRLIG grupp alltså :D

Tänkte att jag skulle gå på stan en runda, det va ett tg sen sist :)

Puss & Kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0