Robinson Karibien

Nu har jag suttit och kollat på robinson karibien :) Jag gillar verkligen det programmet ! Det är nästan så att det är lite jag att ställa upp där :P Envis och självsäker, that's me ;) Ne men allvarligt det skulle vara en sån där idiotgrej som bara jag skulle kunna göra typ xD Men jag skulle nog vara där för att vinna, fast alltså det skulle ju vara kul och se ifall man klarade det liksom :P Men jag har en sån äkta vinnarskalle så det är inte klokt. Det skulle varit lite roligt faktiskt :P Bara se hur det var :P Hihi aja :)

Frågan är ju vad man ska ta och göra nu :P Har faktiskt ingen riktig idé :P Sätta sig och teckna skulle faktiskt vara rätt så kul, det var jättelängesedan nu :P Inte för att jag är bra i det, men det är ju lite mysigt ibland :) Ta en kopp te och sätta mig i ute rummet skulle ju vara jättemysigt hihi :)



Här är ju gänget, måste säga att Mats är min personliga favorit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0