201209

Godmorgon :)

Kom precis hem efter att ha gått en långrunda med mamma och pappa :) Jättehärligt väder måste jag säga ! Vet inte hur många gånger jag har sagt det men jag älskar vädret som det är nu ! Så oerhört mysigt, och det får mig bara att längta efter sportlov, skidåkning och TÄNNDALEN :D ! Och ett års dagen -.- haha :P När jag och min pojkvän firar ett år så befinner jag mig i tänndalen och han i björnrike :P Menmen det gör ju inte så mycket, vi kommer få med betydelsefulla dagar framåt :) ! Det är jag säker på :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och göra :P Johan kommer någon gång efter middag tror jag :P Hoppas inte allt för sent ! Duscha måste jag göra, men det blir nog efter vi har ätit :) Spagetti och köttfärssås :D MUMS !

Det blir nog att sätta sig framför tv:n tror jag :P Det skulle vara skidskytte idag :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0