191209

Godmorgon (eller godmiddag kanske man säger)

Sov jättelänge idag ;O Och det är inte bra, hela dagen blir ju liksom förstörd. Johan skulle kommit till mig idag, men han dissar mig. Skulle göra en del annat. Frågan är vad jag ska göra nu hmm, det man såg fram emot försvann ju. Meenee, ha lite filmmys med några kanske ? Någon som är på ? Typ Jennifer, Becka, Frida ?
Har ju inget att plugga på heller ( :D ) så det kan jag ju inte göra :P Kanske får gå ut och fota, eller så går jag och letar efter ett svart pannband på stan ? Kanske går ner och lämnar Jessicas julklapp ? Fast hon skulle ju till Ante :P Får väl börja julpynta lite, men jag hatar julpynt xD Jag är den där typen som tycker det räcker med en gran och någon tomte här och där :P Annars får jag väl sätta mig och göra lite smycken eller något, det var ju ett tag sen.
Det får bli lite av varje.

Darkness in the Night
I’ll Find that Light for You
As Long as I got Eyes
I’ll have a Sight for You
Long as I am Alive Baby I’d Die for You
I Wanna Be With You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0