Long time go

Men tjenare!
Har inte skrivit här på evigheter. Men har inget roligt att skriva. Det enda jag gör är att jobba och träna känns det som. Därför funderar jag nu ännu mer på att starta en träningsblogg.. Men vill inte gå in för det lite halvhjärtat utan då ska jag verkligen vilja göra det. Men tror det skulle kunna sporra mig att träna ännu hårdare! Men vi får se.
Nu är jag påväg till grebbis efter en sväng i Småland. Saknar redan allt och har bara kommit till Tranemo! Herregud.. Ja jag har iallafall märkt att jag är extremt hemmakär. Eller här blivit mer sen min älskade farfar gick bort för snart ett år sedan. Jag känner att man måste ta vara på de man har närmast för man vet aldrig vad som kommer hända. Därför känns det himla surt att åka 37 mil hemifrån.. Nae usch jag trivs inte, men jag kämpar på. Jag är ju iallafall inte på andra sidan jordklotet..

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Timis

starta en träningsblogg!!! skulle vara jättekul att läsa och få lite inspiration :D du får kämpa på i grebbis, hoppas det känns bättre snart! har också märkt att jag är väldigt hemmakär när jag är hemma från oslo.. så det är du inte ensam om ;) ta hand om dig!

2013-03-11 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0