Jobbig dag


Confused

Många jobbiga beslut har tagits idag men det känns rätt, dock inte bra. Men nu är det som det är! Livet fortsätter ändå.
Idag vankas en låååång promenix. Behöver verkligen rensa huvudet. Hopplöst.. Egentligen känner jag bara för att ta en sista minuten någonstans där man kan ha jävligt roligt! Precis vad jag behöver just nu alltså.
Eller så gör jag bara en detox kur.. Hmm.. Inte lika roligt men kanske väldigt behövligt.. Jobbigt läge alltså.
Jobbigt liv jag har nu för tiden.

You know I'm not one to break promises
I don't wanna hurt you but I need to breathe
At the end of it all, you're still my best friend
But there's something inside that I need to release
Which way is right? Which way is wrong?
How do I say that I need to move on
You know we're heading separate ways

You've given me more than I can return
Yet there's oh so much that you deserve
There's nothing to say, nothing to do
I've nothing to give, I must live without you
You know we're heading separate ways

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0