31 mars 2012

Hejsan svejsan!

Sitter och kollar på olika tatueringar, herregud så sugen jag är! Det blir minst en när jag kommer hem dvs om ca 2 veckor. Helt sjukt att tiden gått så fort alltså. Men jag tror inte man kan längta hem mer än jag gör nu alltså. Vill träffa alla mina vackra vänner hemma, min familj och min släkt. Vill kunna gå på stan och ta en kaffe, vill kunna springa en lång runda utan att behöva springa tillbaka på samma väg. Jag vill kunna ta på mig mina converse och ställa mig i trädgården och kicka. Jag vill sitta på altanen, dricka te och läsa elle i kvällssolen. Jag vill kunna ta bilen och dra iväg till bk när klockan är 23, bara för att jag kan. Jag vill åka till stugan, grilla korv och bara njuta av livet. Jag vill gå ut med mina underbara tjejer på fredagarna, skratta så tårarna sprutar och prata om allt. Vill gå långa morgonpromenader och känna doften av vår.
SNÄLLA, låt dessa 2 veckorna bli de snabbaste i mitt liv!

Puss på er underbara läsare som fortfarande hänger i, lovar att det blir bättre när jag kommer hem med outfits och foton på allt och alla.
Jag älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0