Orkar inte mer.



Jag är så trött på allt och alla ärligt talat. Folk som tror att allt ska komma gratis och tar åt sig äran för olika grejer. Väx upp tack. Jag är trött på det. Jag är trött på att alltid engagera mig i allt och aldrig få något tillbaka. Är så trött på att alltid ta olika intiativ utan att få ett svar knappt. Jag försöker men det känns aldrig som jag lyckas få er att förstå. Skulle vara underbart att någongång ha någon som fixar allt, bestämmer vad man ska göra och skiter i vad andra tycker och tänker.
Jag börjar bli trött på att det alltid ska vara jag, på att det alltid är jag som får ta skiten och bestämma allt.
Nej tack snart måste detta ha ett slut och om det inte förändras inom kort så tänker jag också skita i allt. För då kan det faktiskt va.
Det kanske är dags att släppa det trygga och börja segla på okänt vatten igen.
Det skulle jag nog behöva.

Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Jaha ok:)

Hur länge ska du vara där?



kram

2012-06-07 @ 14:46:05
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Slemmy

Låter inte skoj, att liksom inte få någon respons, och när man får det så är det ingen trevlig respons. :/

2012-06-07 @ 15:29:25
URL: http://slemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0