Don't wake me up!

 
Packar för fullt här hemma! Imorgon drar jag och mina bästa vänner nämligen till Rhodos, så himla niiiice! Behöver komma iväg lite känner jag så denna resan kommer lägligt! Dricka breezer på stranden och hoppa i vågorna, bli underbart brun och blond! Hela jag behöver detta och det ska bli sååååååååå kuuuuul!! Åhhh längtar tills måndag då jag ligger på beachen och steker! Ska gå igenom festkläderna snart tänkte jag. Shorts, linnen och converse blir det! Är ingen fin klänning/kjol människa som ni nog vet och man ska ju inte vara som alla andra!
Jessie och Mallan, jag LÄNGTAR tills vi dricker breezer och spelar UNO på rummet. Mitt lilla mini gäng ♥ Och Jessie jag kan smörja in din underbara rumpa som jag gjorde förra året, så myyys ;) Haha. Nej men blåbärsshots på bar street, komma hem runt 05.00 upp vid 08.00 och dra upp Malin ur sängen, dra ner henne till frukostbuffén, ta på oss bikinin och dra till beachen och ligga och kolla på alla surfinggrabbarna medans alla andra sover. Kolla på när småbarnen bygger sandslott i vännernas skuggor. SÅÅÅ NAJS!
 
Midsommarfirandet igår blev mer som en myskväll.. Jag och syrran gjorde vackra kransar och fixade och donade! Sen åkte jag ut till Malin och hon hade lagat megagod mat! Så himla gott. Sen drog vi ut till chappen och träffade Becca och Frida! Så skojsigt! Kass musik och jävliga stalkers men hade ganska roligt för att vara helt nykter och så!
 
Nej nu väntar garderoben! Kanske hörs senare!
 
6 månader idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0