Blogghelvetet cpar som vanligt så massa stavfel men jag kan inte ändra det!!! Hoppas ni kan göra era egna meningar med lite fantasi!

Hejsan alla fina!
Sitter nu på tåget hem mot lilla Värnamo, önskar verkligen jag skulle stannar längre men nu blev det ju som det blev..
Har iallafall haft så underbara dagar med min älskling som det bara går!han är verkligen bäst och jag önskar verkligen att alla tjejer här i världen kommer hitta någon som han!
Det började ju med att det skulle bli en överraskning att jag skulle komma upp men det sket sig ganska snabbt men han blev ju glad ändå :) 
När jag komådran så åkte viout och fiskade med Alicia och Erik! Fick typ 15 makrillar som vi sedan grillade! MUMS!
Sen var det en dag då vi hade Hawaii 5-0 maraton för det regnade så mycket! Det var najs och bara ligga i soffan och mysa framför bästa serien ever! 
Igår var vi på Nordby en snabbis och hälsade på Bettan! Så härligt att se henne igen alltså! Och efter det drog vi till cafeet och åt lunch. Så himla gott! Helt stört! Efter det åkte vi ut med båten och stannade till på en ö, så mys :)sedan drog vi hem och åt ost och kex och massa frukt! Idag har vi inte gjort mer än att ligga vid havet och solat och badat! Så himla mysigt! 
 
Världens bästa pojkvän som fixar och donat för att jag ska må så bra som möjligt! Man känner sig så uppskattad när man är med han. Helt sjukt.
Han lagade tacosen helt själv för han tyckte jag skulle lägga mig och ta ett långt bad. Sen kom han upp med ljus och cola. 
Och igår när vi skulle lägga oss kom han med massa ljus och satte i hela sovrummet. Så fick jag världens skönaste ryggmassage så jag sov som en stock sen!
 
Jag kan verkligen inte sätta ord på hit mycket jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0