Spontanutgång igår!!

Ja ni hörde rätt! Och det var så sjukt roligt! Det var längesen jag hade så kul! Så tack frida och becca för att jag och mallan fick följa med! :)) Stör mig dock på alla som ska hålla på och klänga. 2 går bra, men när ni ska hålla på och göra hamburgare av mig kan det kvitta! Bara för att jag är blond och "lagom" längd säkert.. Men ganska roligt ibland! :) Som ni ser på bilden gick det lite vilt till haha! Idag ska jag och mamma gå på stan, ska bara ha lite grejer på Apoteket! Ska testa lite nya raksaker, så himla trött på de röda prickarna vid bikinilinjen! Så ska testa lite där :) Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi tackar tillbaka tusen ggr om! :D <3

Svar: Ni är så bäst! :D<3
Malin

2012-07-14 @ 15:22:03
URL: http://friidaps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0