I know i can do this

Style,hair,beauty,,,,,photography-af6a8da7350f701874f0be631fd42f18_h_large
weheartit.com

Cool bild enligt mig. Ska troligtvis göra något väldigt roligt med mitt hår i April och min älskade syster ska få hjälpa mig vare sig hon vill eller inte.



Vill ha det EXAKT såhär, hur jävla snyggt?! Vet att ni sett denna bilden innan men kan bara inte få nog av den alltså. Antingen så älskar man väl det eller hatar man det.. Måste iallafall göra det :) Längtar verkligen!

Sen ska jag gadda mig också (om jag vågar vill säga)! Men vill verkligen det också har jag kommit på.

Måste verkligen sova snart, ska upp vid 6 imorgon.. Jobbig dag alltså.. Men innan det ska jag nog köra ett litet träningspass med min NTC app. Sjukt bra alltså!

Vi hörs säkert imorgon :)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Kizzen

Jag vill också göra sånna! när jag har blivit lite blondare :D fast vågar nog bara testa med brun färg först hahahahahhahaa :D

2012-02-10 @ 17:42:28
URL: http://hannaaxelssonn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: tack så mycket!



migrän är verkligen inte roligt, är det bättre nu?

hoppas det är det, kram!

2012-02-12 @ 16:52:41
URL: http://www.barajenniifers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0