Tja bloggeen!!

Herregud vilken resa jag haft och den är tyvärr inte slut än..
Bil till jkpg med mamma och bästa systern! Tåg från jkpg till herrljunga och där skulle jag byta till ett tåg som skulle till Uddevalla. Då hade visst inte tåget någon förare för han satt på ett annat tåg som var 15 min försenat och då innebar det att jag missade bytet i Uddevalla eftersom jag bara skulle ha 10 min på mig där. Så när äntligen föraren kom och tåget börjar rulla så säger dom att tåget inte kommer gå till Uddevalla utan till vara! Hallå?! Så nu sitter jag på bussen på väg till Uddevalla och jag skulle varit framme i tanum nu!!
Sämst!
Tur att man har en snäll kille som hämtar mig här för annars vet jag inte vad som skulle hänt..
Bara 2 mil kvar!!


Kommentarer
Postat av: Timmis

Ha det så bra där uppe nu fina vän!! :)

2012-08-20 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0