Music makes me high

Tjabba!!

Var på chappen igår och träffade tjejerna för sista gången på obestämd framtid :( det känns hemskt faktiskt! Även ifall jag inte har långt hem och att jag varit ifrån dom innan så känns det ändå i hjärtat!
Kvällen var iallafall rolig! Fastnade hos ett gäng raggare typ, så äckliga!! Fast hade ganska trevligt och träffade en ny "homie" som han så fint kallade det! Han måste varit typ 16 år eller något.. Helsjukt!
Sen hittade jag en lagom rolig Johan haha, grabben är ju helsjuk! Så vi shotade fisherman haha! Var faktiskt riktigt gott, även ifall jag hatar sånt för det stiger rätt upp i huvudet på mig.. Men det gick bra ändå!
Sen träffade jag Fille! Herregud vi har inte träffat varann sen i höstas så vi satt och pratade massa i slutet! Sammanlagt typ 1h tror jag. Helsjukt! Saknad kille alltså, vi har så himla kul när vi diskuterar! General Palmquist haha, och jag vet varför ;)

Nu sk jag kolla tågtider tills imon! Då jag åker till min älskling :) känner dock inte för att jobba 7-17 hela veckan men det får väl gå..

Snart blir det fotboll! Elfsborg-HIF, sköj alltså!! Men först packning och mat!

Puss!
Såhär såg jag ut igår förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0