Nu ska ni få seeeee

Haha la nyss in mina bilder jag tog på det jag shoppade i Malmö. Hade jävligt brottom när jag tog dom därför dom inte blev bra alls. Menmen nu är det som det är och så kollar vi på plaggen och inget annat haha.

Min hals dödar förövrigt mig men skönt att mitt favvo program snart börjar på 4:an kl. 21.00. Kolla det!





Ursäkta BH-bandet! Men här ser ni iallafall en ny skjorta från H&M och ett par nya jeans från gina.

Imorgon får ni se min favvo halsduk från monki!

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag ska på middag hos min killes kollega, och så ska jag jobba massa övertid i helgen också. Blööö. Sen hoppas jag på att kunna boka en spa-helg senare. Har du varit på Spa någon gång?

2011-09-22 @ 01:45:10
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0