25 september 2011



Bild från helgens festligheter!

Jag är nog världens sämsta bloggare men jag orkar inte på helgerna okej? Har faktiskt ett liv också haha.

I fredags var vi ju iallafall hemma hos min lilla Jessie och drack och snackade och så spelade vi "med andra ord", skitkul haha! Bästa festspelet ju haha..

Sen igår gjorde jag inte mycket alls! Kollade pretty little liars så nu har jag strax sett klart season 1... Illa Malin menmen! Sen på kvällen skrev min lilla Hanna om jag hade lust att äta efterrätt på donken med henne och det är ju klart att jag ville det! :) Massa prat och glass haha, mys! Sen drog jag hem och kollade på film med mammsen och sen blev det sängen :)

Idag har jag inte gjort ett skit heller.. Ska snart hoppa in i duschen!

GLÖMDE SÄGA ATT JAG HAR FAKTISKT BAKAT BRÖD I HELGEN!!! DET NI! Jag kan om jag vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0