17 september 2011

Hallåja!

Gårdagen var sjuk haha! Herregud alltså.. Någon kille kände igen oss från Chappen för vi hade visst dansat med han och hans vän där, så han dansade med oss hela kvällen lång. Till sist gick han ner på knä, tog min hand, och skrek Give me everythiiing tonight. Eh vad gör man? Sen dansade jag med en annan kille som sa att han hade en 40 årig pojkvän ifrån Ljungby hhahah! Och sen kom någon typ 40 årig snubbe, och så var det några andra och en annan innan det. Jaa ni fattar?! Killen från Chappen bara kollade på mig till sist och sa: Hur faan lyckas du? Sen stack han haha. Nee STÖRD kväll! Fick hem en nattgäst med haha, men hon fick ligga i källaren ;)

Så idag är jag ganska trött.. Vill bara sova, men ska kolla fotboll på tven vid 13.40 så då ska jag lägga mig där och mysa. Har även varit och köpt chips och dipp till kvällen! Ska vara onyttig idag och känner att jag får det!

Vi hörs väl lateroo antar jag!

Fy faan såååå snygga!! Vill ha båda paren på dirren! Från Modekungen, ska leta efter liknande i London! Eftersom jag blivit smalare om lår & rumpa kan jag inte ha mina höga shorts från BikBok längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0