Forgive me baby!

Ehhh heeeej...

Okej alltså förlåt men jag har inte haft någon som helst lust att blogga. Noll inspiration, men tänkte sätta mig vid datorn en runda imorgon och skriva igen allt i mitt intressanta liv som ni kanske missat, bra va?! ;)

La mig precis i sängen men innan det smörjde jag in ansiktet men mina älskade mirakel produkter från the body shop! Ska göra ett inlägg om det till er när jag känner för det! Var även ute och sprang 8 km vilket gick lättlätt!

Imorgon vankas jobb till 15 sen får jag se om jag pallrar mig upp till gymmet, min kropp skulle nog behöva lite vila annars eftersom jag tränat konstant nu :p min kropp är inte direkt van vid det, är inte som förr i tiden då jag hade typ 8 pass/ vecka men det var härliga tider det! Ska iallafall försöka komma upp i 5 och det blir nog inte så svårt :)

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: J

<3

2011-10-31 @ 16:49:19
Postat av: ;)

Fin du är :) <3

2011-11-02 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0