3 oktober 2011

Oj hejsan hoppsan!
Det var inte igår hörrni ;) har haft fullt upp i helgen men har haft sååå kul! I lördags var jag i Växjö och köpte faktiskt bara 2 party linnen! Skit snygga båda två och invigde senare det ena för var nämligen på party hos herr Svensson och hans vänner! Skitkul va det! Senare drog vi till parken och sen sov jag där eller ja sov och sov.. Det ringde i telefoner, det ringde på dörrarna och det var bilar och folk utanför så ne, jag var ganska slut igår och somnade redan vid 21.30!
Idag har jag jobbat och ska göra detta hela veckan, det funkar liksom.. Men blir tidigt ikväll med för jag har så ont i fötterna så jag tror jag dööör..

Aja pusspuss!

På bilden har jag snott bezarts (stavning?) halsband ;) go kille det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0