23 november 2011

Tumblr_lfj8cw5g2e1qgyj4to1_500_large

Alltså jag är helt kär i denna ♥

Jag är iallafall hemma från Düsseldorf nu, hade en underbar helg och ville inte direkt åka hem! Men hemma är jag nu iallafall, även ifall det hände lite grejer på vägen haha. En från Irak som var sällskapssjuk på flygplatsen som började snacka med mig och som inte visste vart han skulle så jag hjälpte honom. Sen tog han kort på mig för han tyckte jag var jättesöt och lång? Hallå, jag lång? Fast är väl inte direkt kort heller. Älskar min längd, helt perfekt! Eller älskar min kropp över huvud taget! Har märkt att jag är exotisk då man kommer till andra länder, ljusblont hår och himmelsblå ögon. Man får en jäkla massa blickar på sig! Här hemma är man ju mer "en i mängden".

Ska snart iväg en runda och köpa massa grejer tills jag flyttar, inte långt kvar nu!! SNÖN KOM HIT!! Jag saknar dig! 

Bettan, drick mycket fruktte tiden nu är kvar för det finns inte i denna lilla hålan! Miss you ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha, tack!

2011-11-23 @ 16:54:06
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh vilken cool bild ;)

Vad har du gjort idag då?

2011-11-24 @ 14:36:28
URL: http://jossyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0