spola tillbaka tiden tills igårkväll tack

Uschusch jag är riktigt trött! Funderar på att försöka sova en stund nu. Kommer nog inte gå men ändå. Hoppas går ju alltid! Ska nämligen stå i garderoben på tigerdansen och kan ju liksom inte stå där och gäspa sönder? Får kolla om vi har dextro hemma så jag kan probba i mig det kanske hah. Se ifall det är några känningar idag där! Man har ju sina aningar ;) Fast njaaee det är nog för gammalt folk ändå ;)

Nane time tihi. Ska nog lägga mig ute kanske. Usch fy känner mig som en gammal tant haha. Fast det kanske jag är ;)


Jag vet att det ser konstigt ut med shortsen men de är för höga så var tvungen att dra ner de lite. Ska ha mina låga shorts på Rhodos ;)



Vill bara visa toppen som jag köpte på Bikbok i onsdags. Så himla fin och somrig!

Puss på er!

Spola tillbaka tiden, snälla bara för en minut.
Vill uppleva gårdagen några gånger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0