Helt jävla otroligt

Ni ser ju rubriken! Fy fan vad förbannad man blir! Satte mig framför tven för att se ett härligt derby mellan MFF och HIF. Det började jättebra, spelarna fick lämna för massa bengaler. Jag fick iallafall se 30 min underbar fotboll! Det var en kanonmatch fram tills att HIF gjorde 1-0. Då kastade någon jävla person i Malmö-klacken in ett knallskott så Pär Hansson blev skadad. Inte nog med det! En person går in lugnt och hitter putta till honom innan han brottas ner av HIF?! Va fan är detta!? Vart är fotbollen påväg? Jävla personer som ska få förstöra allt! Åh fan va förbannad jag är! Kan inte beskriva det med ord. Det är så jävla onödigt, så jävla onödigt.
Nu har jag fått skriva av mig lite iallafall. Lider med alla er som är på plats. Helt sanslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0