Fullt upp!

Herregud vilken dag..
Jag har varit på apoteket och letat efter något som inte fanns, lämnat in min tidsrapport, hämtat euro, hämtat mina underbara skor ♥, bakat 2 satser med chokladbollar (måste göra 2 till imorgon), fått håret lockat, packat en aning till resan. Det var väl allt! Men innan det så var jag på en underbar fika med Hanna. Så himla underbar människa, sådana det finns få utav, sådana man ska ta vara på. Vissa är bara bättre än andra och så kommer det alltid vara. Tack så oerhört mycket för att du finns! Du betyder jättemycket för mig ♥

Nu ska jag starx kolla på BB och laga en (förhoppningsvis) god smoothie.

Morgondagen blir nog lika fullspäckad som denna.
Kram





De ser lite konstiga ut upptill men det är sjukt snygga på!

Alkohol är ingen anledning för att läka ett brustet hjärta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0