Feuutbååll

Jaaaa! Så himla skönt att spöa United med 1-0 :D Sen var jag ju på IFK:s hemmamatch och såg dem vinna med 2-1! Så himla härligt! Men det var tur att Hampen stod, annars kunde det lika väl blivit 2-2. Jaja underbar dag! Vill inte att den ska ta slut, eller var rätt jobbigt på moronen men sen efter fotbollen så vill jag bara ha mer av denna dagen!! Mermermer! Vill inte ha skola imorgon, vill bara vara hemma och softa med underbara vänner :)

Men nu är det så att denna dagen snart är slut.. Imorgon blir det en jobbig skoldag plus jobb! Är väl hemma runt 19.00.. Innan jag somnar ska jag kanske se ett avsnitt av GG. Har missat massa nu!! Måste tas igen.



Alltså Chace Crawford ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0