Dåligt, riktigt dåligt

Veeet att min update suger för tillfället! Men kan liksom inte göra så mycket åt det. Det är jättemycket i skolan och jag prioriterar det före bloggen som ni förstår.

Imorgon taggar jag och mitt hjärta kanot. Tur att någon ställer upp för lilla mig, alla andra bara sviker som vanligt! Blir ju inte direkt förvånad om man säger så. Ibland måste man ställa upp för sina vänner för annars har man inga kvar. Ville bara skriva detta.
Efter det blir det plugg resten av dagen. Tror jag hinner plugga på 8 timmar faktiskt. Brukar inte kunna sitta mer än 4 typ. Halva klassen ska troligtvis skolka imorgon för att skriva MVG på provet! Good luck! Hoppas ni lyckas, särskilt vissa av er!

Nepp nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0