6 maj 2011

Hejsan bloggis!

Nyss hemkommen från skolan och sitter här i min säng. Ska strax ta tag i mitt skolarbete.. Usch det är riktigt svårt denna gången :( Men jag måste försöka och helst ska det ju bli bra också! Men det återstår att se.. Annars då? Jo Lina ska komma och kidnappa mig ikväll! Ska bli extremt trevligt alltså, får se vad vi hamnar haha ;) Ne men blir nog trevligt om det blir något haha.

Nu måste jag dra igång här.. Önska mig lycka till!

Här kommer en bild på klänningen jag köpte i onsdags! Kolla klänningen nu och inte mina fotbollsben haha.





Söt erkänn :D ?

Puss!

Kommentarer
Postat av: hemlig.

Du är söt! / Söta pojken som var hos dig i eftermiddags (a)

2011-05-06 @ 17:09:25
Postat av: Malin

Sv: Naaawww taaack!! :D Du är ju med rätt gullig ;)

2011-05-06 @ 17:43:27
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: fortfarande hemlig.

Aw. Kittliga tjejen ;) <3

2011-05-06 @ 18:16:03
Postat av: Malin

Sv: Ssssshhhhh ;)<3

2011-05-06 @ 19:34:27
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0