29 maj 2011

Hej alla fina ♥

Kom nyss hem. Stack ju till Svensson igår och sen sov jag där tills idag. Jag fick hans säng så tog han bäddsoffan, gulle. Ígår var vi på gisleparken, herregud va tråkig det var! Harrys är u 1000 gånger bättre. Inget folk och definitivt ingen kan kände. Ne uschusch. Någon jävla idiot försökte sno min väska också.. Nee det var inte särskilt roligt faktiskt.. Menmen! Idag har vi åkt fyrhjuling och ätit stuvade mackisar :) Sen hämtade jag Hanna ute på landet och nu sitter jag här. Känner för en dusch senare idag. Ska nog jobba lite först, sen vill jag sova tidigt idag alltså.. Är trött och har sista provet på gymnasiet imorgon! Så jävla skönt.

IDAG ÄR DET 1 VECKA KVAR SEN DRAR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0