28 maj 2011

Tjenaree!

Nu sitter jag i sängen, ska snart äta en god frukost (inte hungrig) och sen klä på mig och köra ner till Växjö. Herregud vad allt ska krångla! Skittrött är jag med men detta ser ut att bli en fullspäckad dag så ingen tid för att sova här inte ;) Men det kan jag nog göra imorgon!

Nu ska jag ju då till Växjö och försöka fixa till min balklänning, sen om jag kommer hem i hyfsad tid så ska jag ut till Timis och sen ska vi till Gislaved och titta på karnevalen! Sen efter det drar jag nog hem igen och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, tror det blir kalas!

Nu står nog frukosten på bordet här hemma.
Ha en skitbra dag!
Kram



Mitt nya underbara linne från monki.

Kommentarer
Postat av: Kiz

Jösses sikken roumpaaaah ;O :D

2011-05-28 @ 12:17:14
URL: http://hannaaxelssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge mig rumpan, ar hungrig!

2011-06-13 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0