27 maj 2011

Hejsan svejsan!

Idag är jag ledig, eller jag valde att skolka en lektion.. Men jag är hemma idag iallafall haha. Har ju ingenting kvar att plugga till och vädret är skit så ska ta tag i jobbet idag! Måste få in lite pengar nu känner jag haha.

Sen har jag lovat att fota det jag köpte och sen ska jag kanske lägga någon sminkning till balen. Se hur man ska ha det bara. Balklänningen ska fixas till lite och sen har jag en annan klänning som ska sys upp innan Rhodos.

Dags att sätta igång!
Puss

Kommentarer
Postat av: elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

SVAR: Haha, det gör det säkert.. men det borde finnas flera :)



Tack!

2011-05-27 @ 15:20:43
URL: http://flickanirandigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0