2 maj 2011

Hejsan!

Ska strax äta hos mormor. Köttsoppa, mumma! Senare ska jag spendera 3 h på jobbet vilket kan bli riktigt spännande idag ;) Annars då? Jo jag längrat SÖNDER tills på onsdag! Mer om det då :)
Vi har iallafall fått världens svåraste uppgift! Hålla ett tal. Ni hör ju själva liksom, Malin hålla ett tal? Ne just det! Tack gode gud att det bara var för 15 pers men ändå! Usch hatar sånt ju :( Wellwell det blir la bra antar jag. Det löser sig alltid är ett bra motto jag har nu :) För förhoppningsvis gör det det :) Jag är trött på att spendera tid med folk som gör så man mår dåligt. Dags att skita i dessa och spendera tid med de man tycker om istället!

Ne nu måste lilla jag äta. Vi hörs senare idag :) Om jag inte pluggar på mina tyskaglosor jag har tills imorgon....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0