14 maj 2011

Hejsan svejsan!

Har inte haft tid att blogga då jag var i Köpenhamn i tordags och igår var jag i min stuga med fina vänner!

Köpenhamn var riktigt soft! Det var bäst när man fick gå på ströget och ta det lugnt. Hittade världens finaste skor men hann liksom inte prova dem.. Så lite tid hade vi! Köpte däremot en underbart vacker klänning! Sen köpte vi dricka på båten så nu klarar jag mig hela sommaren sen drar vi till Danmark igen ;)

Gårdagen var myspys :) Jag, Becca och Bettan drog till Bolmsö och snackade, lagade mat mm. Senare kom Emil också! Mycket trevligt :) Så en underbar kväll med fina människor.

Idag har jag gått på stan och fyndat bikinin jag väntat på hur länge som helst! Så himla vacker är det, neongul och fin. Älskar färg! Kommer från HM, någon som är förvånad? Nu har jag alltså 3 olika bikinis på en vecka i Grekland, längtar! Nu ska jag bara köpa flipflops och lite annat, ska köpa sololja så det bränner ;) Men fixar det på tisdag då jag drar till Ullared.

Nu blir det mat, spagetti och köttfärssås MUMS! Senare ska jag ge mig på mitt lilla tal....... Uschusch, längtar ju inte om man säger så.. Men måste göras som allt annat.

Ha en bra dag! Puss
Ph: Angelika Blick

Så ser min bikini ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0