Party in my head

Godkväll på er finingar!

Fick ett sms idag om att min balklänning kommit så nu blir det snart en växjö resa! Så himla underbart liksom! Då kan du få se den David :) Vi kommer bli så himla fina! Min prins och jag hihi.

Nu sitter jag här i soffan helt ensam. Kollat på BB nu, Martin i mitt ♥ alltså! Så himla gullig så det inte är sant. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Adam är här och han har fixat min dator (igen) TACK FÖR DET! ♥

Annars hoppas jag att ni har det bra och att ni har en lite roligare kväll än jag. Min ligger ju rätt långt ifrån topp 10 liksom. Sitta här och glo på tv liksom. Men jag och mammsen lagade faktiskt 3-rätters til familjen. Men faktum är att jag faktiskt är lite hungrig nu iallafall.. Dumma mig, aldrig mätt. Jaja det är väl sådan jag är antar jag.

Har kollat runt lite på smycken och sånt som jag bara måste ha! Kolla dessa skor alltså, I'm in LOVE!



Nepp nu ska jag nog fixa till mig och sedan nana lite.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0