28 mars 2011

Godkväll!

Hoppas inte alla är lika ensamma som jag denna måndagskväll. Riktigtriktigt jobbigt ärligt talat. Det jag stör mig mest på är att personer som vet att de sårat mig inte bryr sig ett skit. Personer som jag känt i flera år eller månader. Jag liksom finns inte i deras värld längre. Tycker bara det är så himla synd att det ska behöva sluta såhär. Dessa månader har varit allt för jobbiga för mig. Två personer som betytt så sjukt mycket för mig jättelänge har båda valt att lämna min sida totalt. Tror fan inte ens de skulle hälsa på mig längre, de vill helt enkelt inte veta att jag existerar. Upp till de såklart för men tycker om de båda väldigt mycket. Synd att det inte är på båda håll så att säga. Ville bara skriva detta så ni inte undrar varför det kommer massa depp inlägg ibland. Men detta är en storstor omställning för mig. För någon månad sedan hade jag väldigt många som brydde sig om mig och nu har jag knappt någon kvar. Jag kanske låter jätte ego men ni måste förstå att det var på båda håll. Jag fanns för dem och de fanns för mig. Nu är det inte så längre utan jag får klara mig själv helt och hållet. Mitt liv (kan man ens kalla det de) kan nog inte bli så mycket värre för tillfället. Mår bäst när jag får sova eller vara med sådana som jag vet att jag kan lita på. Sådana som jag vet aldrig kommer svika mig vad som än händer. Tack för att ni finns ♥



Nu när jag fått skriva av mig ska jag nog ta och kolla på BB om jag orkar. Adam ska sova här så lär väl få ligga med kuddar över hela huvudet.. Blä! Jaja sånt man får ta.
Suttit och pluggat idag. Projektarbete. Jessie ska hjälpa mig lite senare i veckan, underbart att hon finns ♥ Var även ute och gick i 1 timma ungefär. Behövligt!

Godnatt alla fina, vi hörs imorgon.




Once, I also had a smile on my face.

Kommentarer
Postat av: Anthonysophia

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2012-01-11 @ 10:03:21
URL: http://anthonysophia.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0