25 mars 2011

Tjeenaareeee!!

Har varit hemma ett tag nu. Hade en jättebra dag i Heestra. Fiinfiiiint väder men backarna var ju inget annat än kass! Massamassa snö, kändes som man åkte i en enda stor is-glass! Menmen vi hade trevligt och jag och bilen tog oss upp för den branta backen så han har fått sig en kram för att han var så duktig :) Hittade ju till Wiktor med, inte dålig ;) Braa daaaag!!

Lina, sötasöta Lina frågade om jag ville följa med till Harrys ikväll. Hade så himla gärna velat festa till det lite, sååå längesedan nu! Men istället blir det en god middag hos faster och sen drar jag och sis till Hemmakväll och köper B&J:s och kollar film. Skulle troligtvis slinga hennes hår med. Behöver slinga mitt med! Får bli en annan dag.

Imorgon ska jag springa osudden och sen ska jag vara hemma helt själv :( Men jag tror det löser sig rätt bra hihi ;)

Nu mååste jag in i duschen!

Puss!



Så himla vackra, måste ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0